.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماجرای پسرخاله ها به جای باریک کشیده شد ...
اعتدال يعني ؛ جان دادن از ما و نوش جان از شما و دوستانتان !
يادم نمي رود هر وقت شهرداران گذشته را نقدي كردم شما شديداً مخالفت مي كرديد ! هرگاه شهردار جديد نصب مي كرديم تعريف و تمجيد ميكرديد ! حتي روزي مي گفتيد عبوري ! عبوري !!!( وِه كه وَچه هَستِه ) امروز آنچنان سخن سرايي و غش مي كني كه مي گويي بايد او را استاندارش كني ..
اعتدال يعني ؛ جان دادن از ما و نوش جان از شما و دوستانتان !

شمال نیوز : در پي انتشار یادداشتی از دكتر حسين اسلامي با عنوان  « چه خبره؟ این که همش بوی ضد اعتدال می دهد!! »  در سايت شمال نيوز ، پاسخی از سوی سید محمد آقامیری دریافت شد که برای ایجاد فرصت بیان دیدگاههای مختلف در سایت به انتشار آن با اندکی تلخیص می پردازیم :

مدیر مسئول محترم شمال نیوز

 با سلام

بدنبال انتشار مطالبی از دکتر حسین اسلامی خطاب به اینجانب توضیحات زیر را ضروری می دانم . لطفا در سایت شمال نیوز منتشر فرمایید :

بعداز  لغو مراسم برگزاري حماسه دوم خرداد كه از طرف جوانان اصلاح طلب از مسئولين ذيربط مجوز لازم را اخذ كرده بودند متاسفانه مراسم لغو شد .

اما جهت اولين يادمان حماسه 24 خرداد با نام اتفاقي از جنس روحاني اقدام به برگزاري مراسمي شد كه به دليل درك مشكلات دولت تدبير و اميد جهت عدم تكرار حوادث شهر آمل در مركز استان مراسمي برگزارشد كه جوانان اصلاح طلب ميدان دار اين يادمان بودند .

حضور فرماندار دولت احمدي نژاد به امنيتي كردن شديد مراسم و نقد فرماندار منجر به دل واپسي دلواپسان امروزي شد رنج و آلام برگزاري مراسم آنچنان بود كه فرماندار علي رغم مشلات مردم در حاشيه سيل اخير و حضور نمايندگان كميسيون فرهنگي مجلس جهت بررسي مشكلات فرهنگي مركز استان و دريا در سالي كه مقام معظم رهبري سال فرهنگ ناميدند و حل مشكلات را عزم ملي با مديريت جهادي خواستار شدند مواجه با عدم حضور فرماندار مركز استان بوديم كه عده اي خبر از سفر ايشان در رامسر يا تركيه يا برزيل يا ... معلوم نيست مي دادند .

خداوندا ، تو شاهد باش كه اين بنده ضعيف و بيچاره به خيال اين كه دفاع از مردم مومن و متدين تورا ياري مي كند و به خيال اين كه قلب رسول تو و قلب اولياي تو را راضي كند و خلاصه اينكه خاطر مبارك امام زمان (عج) را خشنود كند قدم به اين وادي  گذاشته است بايد گفت ، بايد از ضعف عملكرد مسئولين و وعده هاي توخالي گفت ، بايد از آدمهاي كوچك كه كارهاي بزرگ را بر دوش گرفته اند گفت بايد به جان خريد فرمان رهبر ، چون او مطيع امر پيامبر است  و پيروي از فرمان او منطقند .

اي خداي بزرگ از تو طلب مغفرت مي نمايم و ازهمه كسانيكه به نحوي از تصميمات بي اثر متاثر شدند (بخصوص جوانان اصلاح طلب و شهروندان ساروي ) معذرت مي خواهم .

قريب به چند سال از عمر 52 ساله ام مي گذرد صرف نظر از اين همه قيل وقال اگرچه بر اهل دل روشن است وليكن براي عموم روشن نيست چه كسي در اين قيل و قال توبره غارتگري خود را پر مي كند و كداميك از اين ها ماهيت و نيت خود را به خاطر خدا تسليم مي كند و همين طور در بعد فكري و روحي و رواني كدامين ما خود را به حق متصل مي كند و مي كوشند تا ديگران را نيز متوجه و متصل به حق نمايند و كدامين ما به باطل روي مي آورند و براي رسيدن به ظواهر دل فريب دنيا مي كوشند و كوشش مي كنند تا ديگران را نيز به باطل متصل كنند .

اكنون زماني كه مسير دولت منتخب كنوني را مين گذاري كرده اند بطوري كه برخي مين ها كشف شده و برخي در آستانه انفجار است . چه بايد بكنيم مهمتر از چه كرديم است .

مردم شيپور جنگ را درايام انتخابات شنيدند ولي صداي اعتدال در تدبير و اميد را برگزيدند ولي با افراط در انتقاد اعتدال را به سخره مي گيرند زماني كه كشوررا با چند هزار ميليارد بدهي و ويرانه تحويل دادند هنور هم مي گويند شام خوردن با رئيس دولت قبلي هم نشيني با وزير و كبير قبلي لياقت است !

 بركناري آنان را فاجعه ظلم به بشريت  و جهان اسلام و انقلاب اسلامي  مي دانند در حاليكه مديران نخبه دولتهاي گذشته را با داس و كمباين درو ميكردند صداي اعتدال خواهي پسرخاله ها از ترس شنيده نمي شد .

اينكه فقط وفقط تصويب دهها مصوبه واهي براي آقاي اسلامي نشان لياقت و وفاداري به فرمانده يا ارباب مي باشد !

اينكه از سر تخلف و بي كفايتي خانه سازماني دستگاه دولتي را غير قانوني به محل كار فرهنگي تبديل مي كنند نشان شوق و انگيزه كار بدانيم!

خدا را بايد شكر كنيم كه ساري از هرات و شهرهاي افغانستان آباد تر است .

 يادم نمي رود هر وقت شهرداران گذشته را نقدي كردم شما شديداً مخالفت مي كرديد ! هرگاه شهردار جديد نصب مي كرديم تعريف و تمجيد ميكرديد ! حتي روزي مي گفتيد عبوري ! عبوري !!!( وِه كه وَچه هَستِه ) امروز آنچنان  سخن سرايي و غش مي كني كه مي گويي بايد او را استاندارش كني ؟!!!!! ديروز را باور كنيم يا امروززا ؟!!!!! يك روز عليه استانداران مي شوي فردا جان بر كف !!!!!

آقاي اسلامي اينكه از شاطر گنبد بالادزا ، پادگان ، موزه ، كتابخانه محله پروژه پل تا پل .... حرف زدي ياد تابلوي گرنيكا از آثار پابلو پيكاسو نقاش مشهور اسپانياني افتادم . گرنيكا شهري در اسپانيا كه هيتلر بمباران كرد ژنرال فرانكو توانست آن را اِشغال كند .

پيكاسو در فرانسه نمايشگاهي برپا كرد و آن تابلو را به نمايشگاه آورد يك افسر آلماني در نمايشگاه از او پرسيد : اين تابلو كار شماست؟ پيكاسو گفت : خير كار شماست.

من چه گويم كه تو را نازكي طبع لطيف                          

تا به حدي است كه آهسته دعا نتوان كرد

چون ممكن است زبان نگارنده را پسرخاله متوجه نشده باشد پاسخي به زبان محاوره اي پسر خاله دكتر حسين اسلامي تقديم ايشان مي كنم.

دوستان : گفتيد چيزي بخوان ، چيزي بگو.

گفتم : شرمنده ام .

 يك سال است چيزي نگفتم.

 گفتيد: چيزي بگو.

 گفتم: رويم سياه.

 آخر ميدانيد چرا ؟

 ميدانم چرا

 آخه خشكسالي است

 خشكسالي سياسي است

 يك فاميل پاپيون مي زند ، او دوست دارد با بزرگان بپّرد.

 او حسين اغنيا است كشته ما را اسلامش يا حسين !

 اي حسين گفتي : اعتدال .

 اصلا با اين معنا چطوري اي حسين ؟

 اعتدال يعني راي دادن زما.

 اعتدال يعني جان دادن زما.

 اعتدال يعني نوش جان ، از شما .

 طرح اقتصادي از دوستان شما ... !!!

 لقمه اي چرب است و نرم ، راحت الحلقوم !!!

 

اين روزها چند يا حسين ؟؟؟؟

 روي صليب ، مارك ... (( الله )) مي زني !

 چه شده است داد ((الله ))مي زني !

 جار ميزني اعتدال است؟ اعتدال است ؟اعتدال است؟ ...

 ها حسين !

 اعتدال يعني راي دادن به حسن

 اعتدال يعني ماندن محمود و انصارش اي حسين !

 اعتدال يعني حذف هاشمي و خاتمي ، نوري .

 اعتدال يعني  راي منفي به نجفي و همه ....

 اعتدال يعني ديدن يك سو يا نفي همه .

 اعتدال يعني دوختن لب ، نق نزن ممنوع بر همه .

 اعتدال يعني ماندن قبلي ها !

 اعتدال يعني نفهم ؟ اعتدال يعني بفهم، چشم فهميدند!

 اعتدال يعني فرصت يك سخنراني برايت، هر كه باشد ، هر چه باشد بادا باد!

 اعتدال يعني دست نشستن از قدرت .

 اعتدال يعني تنظيم در ميان قيل و قال

 اعتدال يعني رفتن با جواد ، رامسر يا تركيه يا هر كجا بادا باد !

 جان خاله خوش گذشت ؟

 سوغاتي يادت نره ، گور باباي همه يك فاتحه .

 درسها دادي    دكتر ، پندها دادي     دكتر ، ولي خداوكيلي بيجا دادي     دكتر !درس ديروز بهتر از امروز بود.

 گفتي فاميل ؛ مي خوري از ما ، ميزني برما ،  اين يعني اعتدال ؟

 ناقلا ؛ گفتي تندرو ام مثل خودت ، آخه ما كجا و تو كجا؟!

 من چون مويي ،  ندارم بر سرم ، از سوز سرماي سياست است ، گرمي دوستان كلامم را قرمز ، كرده است  ، گويي تمام هدف هايم قرمز است ، گويي مسيرهايم قرمز است ، چون عباس برايم خط قرمز است !او رشيد است و دلير او كجا و من كجا؟

 من نترسم از نيوز ، خواه ديروز باشد يا امروز .

 من مي انديشم به فردا يا كه فرداهاو فرداها .

 زيرا قيمت هركس به فكرش است و بس.

 دكتر معني كرده اي

  تو كجا بودي بگويي اعتدال كو اعتدال ؟

 خوب درس دادي ، پند دادي ، اعتدال يعني ..........

 .................................................

خاله گفت : تو كه ترسو نبودي اِلا در كودكي يا اندكي بعد !

 ها پسرخاله ؛ عباس (رمداني ) گفت كلاهم قرمز است .

 عباس دوست ديرين من است .

 گه گاهي نيشم مي زند ، خنجري از كين ميزند !

 او مي داند قرمز است اندركلاهم.

  آنچه هست ، فكرم قرمز است .

 ها پسرخاله ؛ نصيحت مي كني در خلوتي . پيش عباس رسوايم مي كني . تو نميداني كه عباس، است ،يك تريبون؟

 شرمنده لطفش مي كني لطف عباس است مرا ازدياد.

 جار ميزد ، تيغ ميزد ، شلاق مي زد ، كه دزدم اي حسين تو گواهي بر پاكي ام ، تو كجا بودي كه گويي اعتدال نيست ، اعتدال نيست ، اعتدال .

 يادت هست، برخاله چه رفت ؟

ديشب با چاي و كشمش سركرده است .

او قلبش براي انقلابش مي تپد .

 من ميدانم كه نوار قلب او همه منحني هاي دردش را نشان نمي دهد .

 او براي شهيدانش اشك مي ريزد.

 ها پسرخاله ؛ حلوا مي خوري ؟

 حلواي ما مي خوري؟

حلواي اصلاحات مي خوري و گويي اعتدال دار، اعتدال دار، اعتدال.

 مي خواني از برايم  فاتحه .

 مي خوري از برايم خرما .

 صبر كن ، صبر كن ، صبر كن ، من زنده ام . اين روا نيست گورم كني ، گورم نكن !

 آقا ! آقا!آقا! به خدا من زنده ام .

 چه خبره ؟

 اعتدال يعني :

 ماندن افرادي چون ........ در سمتش ؟

 اين كه همه اش ضد تدبير و اميد و اعتدال است !

 اعتدال يعني 

 به نام اصلاحات و اعتدال ،به كام ...

 در پايان از مدير محترم سايت شمال نيوز ، كاشف پسرخاله ها متشكرم دست مريزاد.

 دوستت دارم پسرخاله ، تِه خنا بدون

 سيد محمد آقاميري

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 خرداد 1393
این حسین اسلامی باخودش هم درگیره! وقتی یکی رو الکی بگن دکتر همینجوری میشه دیگه!!
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 1 تير 1393
بيلبوردهاي" انعكاس " مال كيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 1 تير 1393
انعکاس خواهر زاده اقاست !!
ساروي 31 خرداد 1393
جناب آقاي سيد محمد همه گفتني ها رو گفتي چيزي كم يا زياد نذاشتي دست مريزاد اظهار نظركردن كار اشتباهيه فقط بايد بارها خوندش!!!!! دوستت دارم آقا ميري
حسین اسلامی ساروی 31 خرداد 1393
حضرت استاد آقا سید محّمد آقا میری
من خوب می دانم که شما دروغ نمی گوئید، من خوب می دانم که شما برای مردم جوش می زنید،من گواه هستم که شما و خانواده محترم شما برای این مرز و بوم جان دادید، مال دادید، اگر ساری ده نفر انقلابی داشت، یک نفر حاج علی بود، برادر بزرگ شما و من زمان ارتشبد ازهاری فراری شدیم و اتفاقاً در یک خانه ای پناه گرفتیم که او هم به پناه آمده بود. بعد از انقلاب من کار اداری کردم و شما و برادران شما در جبهه رفتید، جان دادید، زخمی شدید، جانباز شدید، و خیلی حرفهای دیگر. می دانم خاله از غم شهیدش ، از دردهای جانکاه سینه ی مردانه دکتر حمد و حاج کمال و درد شما چه می‌کشد. هر تک سرفه ی دکتر حمد جان همه شما را به لب می آورد. من در مقابل خاندان شما و امثال شما حرفی برای گفتن ندارم، امّا من هستم و یک قلم من، آنچه که فکر می کنم در جهت منافع شهر و دیار من و کشور من و دین من است می نویسم. مگر من با این مقاله هایم کم ناسزا و تهمت و فحش می خورم؟ مگر به این سادگی است که من حرف دلم را نزنم، و می دانم که تو باور می کنی من نه از روی معامله که فقط برای منافع مردم و جامعه اینهمه دردسر قبول می کنم، باز هم حق با شماست. دستتان را می بوسم. من یادم نمی رود که وقتی سید اسحاق شهید شد تنها پسرش هاتف شیر خواره بود. و باز هم فکر می کنی که من حرفی برای گفتن در برابر خانواده شما دارم؟ من هرگز به رنج شما حاضر نیستم ولی باز هم می گویم به خدا سوگند به این قلم می خواهم خیانت نکنم. امّا اشتباه شدید. اگر شما نمی دانید من می دانم که هاتف در خلوت از خاله با چه حالی پدر می خواهد، حالا از خاله طلبکار است که چرا همه پدر دارند و او پدر ندارد. و خاله نمی داند با ترکشهای بدن حاج کمال یا غم شهید اسحاق و یا تک سرفه های دکتر حمد و یا با بی پدری هاتف چه بکند. مردم که خبر ندارند، وقتی جنگ شد یک نفر از شما برادران منزل نماندید، و من در برابر اینهمه ایثار شما تواضع می کنم.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 31 خرداد 1393
درود اما ما با آی کیوی پایینمون نفهمیدیم یعنی چه؟؟
سید 31 خرداد 1393
این یعنی عقب نشینی . یعنی ..........خوردم . یعنی از اول اشتباه کردم که بر علیه پسرخاله سید ممد نوشتم .
خب ینده خدا از اول این حرف ها را توی خونه به هم دیگه می گفتید تا بین مردم هم رسوا نمی شدید .
فضول 31 خرداد 1393
سلام برادر اعتدال یعنی برادر و برادر زاده یعنی مال بیت المال خ....... و دم نزدن برادر شما با اقای شهردار زمین 4هکتاری را از کجا اوردند و خریدند مگر ایشان غیر از معاون شهردار است که این همه از یک پراید لکنده خودش از بیمه پول گرفته است مردم به اعتدال رای دادند نه ابتذال و........... برادر عزیز مردم چشم دارند و دارند میبینند خواهشا ننه من غریبم در نیار راستی فرماندار ساری که با شهردار و برادر شما که داداش است جییییییییییییییگر
جعفر 31 خرداد 1393
احسنت بر شما کاملا درست مسئولین به هوش باشید ووووووو
نا شناس 31 خرداد 1393
أولًا احساس ميكنم خود سيد محمدم نفهميد كه چي نوشته فقط خواست يه چيزايي با ادبيات ضعيف وجملات مبهم به نوعي كه نويسنده احساس غرور كاذب كه در لفافه مفهوم انتخاب شهردار وعزل شهردار گذشته به واسطه نقش پرنگ خويش دانسته ، قريب به چند سال از عمر ٥٢ ساله ام گذشته !!! شما ميفهميد يعني چه كسي كه در كوچك ترين نوشتار ادبيات از نظر ادبي وهمچنين ندانستن چپاولگري اخوي در فني ترين سازمان شهردار ي از نظر فني كه بر هيچ شهروند ساروي پوشيده نيست شايد هم بزرگترين ضعف شهردار جوان ساري پا فشاري با وجود اين همه ادم تحصيل كرده است جناب سيد محمد عزيز برادر شهيد اگر برادر شهيدت ميدانيه امروز با شهادت ابزارترقي برادر و برادرزادها ميشد هيچ وقت به جبهه نميرفت امروزمتاسفانه شما نقش إصلاح طلبي را بازي ميكني كه از نظر گفتاري ورفتاري با شخصيت احمدي نژاد هيچ تفاوتي نميكنيد پس جوري در موضعي صحبت ميكني كه انگار معلم اخلاق همه اي شما نقاداني هستين كه ظرفيت كوچك ترين نقدي را نداريد حيف كه نميشود خيلي چيزهايي را كه بر شما وما ست بيان داشت با تشكر.
سلیمانی 31 خرداد 1393
قابل توچه هردو بزرگوار اصلاح طلب و سهم خواهی آقایون پول این جشنها را خرج گرسنه هاوبیچارها کنید بس کنید این بازیهای مسخره را این دعواها از شکم سیریه ..
نا شناس 31 خرداد 1393
حسین اسلامی رو کانال 5مازندران الکی بزرگش کرد خودشو گم کرد.اون یک اصولگرا یا احمدی نژادی تیره. فقط دوس دارم آقای اسلامی درمورد درو کردن مدیران شایسته اصلاحات بعداز سرکارآمدن احمدی نژاد در اسرع وقت را هم توضیح بده.آقای اسلامی؟لطفا دیگه توتلویزیون و اینورو انور آفتابی نشو جان مادرت.کشور هرچی ضربه میخوره از افرادی امثال جنابعالی که تندروی خشک مغز هستن ضربه میخوره.
سلام 31 خرداد 1393
آقای آقا میری شما واعتدال بام شهر بدون مجوزتان وپدیده شمال که با شکایت پدیده به پذیده تبدیل شد یا ... البته با توجه به مدرک علوم انسانی اخوی حتما متخصص هستند با آن همه نیروی جذب شده آقای آقامیری شما ومشارکت واعتدال ؟اگر آقای روحانی شعار اعتدال سر داد قرار نیست هرکس در کنار اوست به این شعار معتقد باشد یادتان رفت شما معتدلها در دوره دوم خرداد چه بلایی بر سر حیثیت همین هاشمی رفسنجانی آوردید؟یادتان رفت اورا در تهران ودر انتخابات مجلس چگونه سکه یک پولش کردید؟یادتان رفت عالیجنابان سرخپوش را همفکران شما نوشتند؟یادتان رفت تاریکخانه اشباح را چه کسی نوشت؟یادتان رفت مقالات سلام که رهبر سایه امروز شما موسوی خویینی ها چگونه هاشمی را له کرد؟یادتان رفت مقالات سعید حجاریان علیه هاشمی؟ آقای آقامیری نکند اعتدال فقط در پیروزی شما معنا دارد وگرنه اخوی گرامی که در آشوبهای فته 88حد اعلای اعتدال را نشان داد؟ بس کن آقای آقامیری هرچند در اینکه آقای اسلامی هم متاسفانه قلمش مدیحه سرای بعد از انتقاد جهت امتیاز گیری است
نا شناس 31 خرداد 1393
اعتدال یعنی استخدام بستگان که در شمال نیوز اسنادش مطرح شد قابل توجه اقای ....!!! اعتدال یعنی تا دیروز با نماینده اصول گرا بودن امرو اصلاح طلب شدن !!!
m 31 خرداد 1393
از نوشته بالا مشخص است که آقامیری تنها می خواهد فرماندار ساری را با هر بهانه ای بردارد. مشکل در همه جا وجود دارد حتی در زمان دوم خردادیها هم مشکل وجود داشت . مگر دوم خردادیها کل کشور را آباد کردند که حسن عمو بخواهد آباد کند. آقامیری مردم رو انقدر نفهم فرض نکن و بهانه های الکی نیار
ساروی 31 خرداد 1393
واقعا اقای اقا میری از نیروهای ارزشی استانه و ما به وجود چنین نیرویی در شهرستان ساری به خود می بالیم
سید 31 خرداد 1393
اقایان آقامیری و اسلامی از کلمات لطیفی که در متون استفاده میکنید ممنونیم. اما اصل قضیه که هر سه ما میدانیم چیز دیگریست . اولا اقای اقامیری محبت نموده اماری از هم محلیهای جذب شده در یک سال قبل تا حال در سازمان عمران شهرداری ارایه دهید .ومدارج تحصیلی انها را نیز قید کنید .بگذارید مردم قضاوت کنند و شما دفاعی نکنید. اقای اسلامی با توجه به مطالبی که از شما بصورت کتاب و... خوانده ام , شما در اصل .............. مازندران هستید و نه مورخ .عزت مزید
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 1 تير 1393
از قدیم میگفتن هر کی بیشتر قسم میخوره ، دروغش بزرگتره !!!!!!
نا شناس 31 خرداد 1393
شما ساروی ها اگر به این بیسوادها نبالید به که ببالید
برادر آقای آقامیری که رییس سازمان عمران است اول هر جلسه می گه من فنی نیستم و به این بهانه خودش رو مبرا می کنه آقا اگه فنی نیستی لطفا برو بزار یه نفر که فنی هست بیاد اداره عمران شهر رو در دست بگیره
قابل توجه آقای عبوری شهردار شجاع نما
علی 31 خرداد 1393
آقا ببین چه کسانی مدعی تولیت و پرچمداری فرهنگ مازندران هستند !
یک سری هجویات از جانب دو طرف دعوا .
علیرضا 1 تير 1393
کار به بحث این دوتا و اینکه کدوم درست میگه ندارم؛ اما جناب آقامیری اگه یکبار دیگه خودش به این کلمات قصار نگاه کنه فکر کنم تا چند روز از خنده روده بر بشه!!!
عرشيا 1 تير 1393
نماينده شوراي شهر آنقدر كه بايد مدافع حق وحقوق شهروندان باشد خيلي ديگه شورش درآورده....
آقاميري شما بهتراز هركس دكتراسلامي را ميشناسي ايشان نبود اين كورسو چراغ هم خاموش ميشد؟!
اگر ده درصدبجاي سياسي كاري بيايي براي شهرت قدم برداري چه ميشود
اين دولتها ميايند وميروند اين مردم شهرت وبالادزايي ها ميمانند بيا به اينها خدمت كن
نا شناس 1 تير 1393
آقا میری یه روز با کردان مرحوم بود یه روزط با شجاعی نماینده یه روز با بهمنش یه روز با واحد ی حالا هم زد والحدی...چی می خواست بهش ندادن خدا می دونه
نا شناس 1 تير 1393
؟آقا میری به جای نوشتن این مطالب برو به فکر شهر باش ...
نا شناس 1 تير 1393
آقای آقامیری تو که نماینده ای شورا هستی بهتره ببینی تو سازمان عمران شهرداری چه خبره
برو ببین چرا زندان و فروختند به چه قیمتی شرایط مناقصه اش چطوری بوده
ببین تو سنگ شکن شهرداری چه خبره
تو با اسلامی مردم و گیر آوردین
وای به شهری که دلسوزاش شماها باشید
نا شناس 1 تير 1393
دم از خدا و رسول و ..... مي زنيد و با پرتي بازي بچه خودتون و سر كار مي بريد و .... به ملت منت خدمت گذاري مي گذاريد .
منت نكن اگر هم كاري كردي وظيفه بود در برابر پول و حق الزحمه
نگران 1 تير 1393
سلام آقای آقامیری شما که دبیر بودی شما که مدرس در اتنخابات بودی شما که در اتخابات شورای شهر زد قانون عمل کردی شما که با برادر خود رای ..... دیگر هیچ حرفی نیست که بگویم من نیت افراد را میبینم و قضاوت میکنم و نه به کردار آقای آقامیری شما....... قضاوت با مردم
نا شناس 1 تير 1393
آقا میری تا احمدی نژاد بود با شجاعی بود حالا اومده این وری ...ول کن بابا محمد خان برو به فکر مردم باش
نا شناس 1 تير 1393
آيا زحمات عبوري را بايد زير پا گذاشت ويا آن همه بي تدبيري كه حجازي انجام داد تقدير كرد ، چرا قدر زحمات عبوري را برخي ها نمي دانند وآقاياني كه الان منتقدند به آن همه بودجه اي كه در دوره حجازي حيف وميل شد واكنش نشان نمي دادند
نا شناس 1 تير 1393
جناب اقامیری عزیز
یه دفعه یوسف نژاد
بعد شجاعی
بعد .....
خطت اصلا مشخص هست؟!!!
بعد کاشف عبوری؟!!!
تمام ادعاهایت اینه من فلان مصاحبه رو انجام دادم و
تیتر شدم و...
اقای کاشف عبوری
سخنرانی همه بلدند
احمدی نژاد هم بلد بود
عملکرد کو؟؟؟
ازسازمان عمران خبر داری؟
ویلاههای مهدشت چی؟
اسفالت شده
رو دیوارههای سایه بان زده اند و....
اما یه گشتی در خیابان وکوچه های بلوار کشاورز بزن
تپه چاله ها رو ببین
اشغالهای سر کوچه رو ببین
بوی تعفن مارا نابود کرده است
انتخابات بود سریع وبدون کارشناسی اسفالت میکردین وسرکشی می کردین
حالا رای گرفتین
سازمان عمران
وتموم کنار تجن هم کامیونهای شما مانور میدن ونابود کردین
یه کم بخودتان بیاین
شعار اصلاح طلبی ندهید
اصلی ها خونه نشین هستند
اما شماها منفعت طلب ها سنگ به سینه میزنید
مردم میفهمند
چقدر سخنرانی تکراری
شعار تکرای
بس است
بس است
ممنونم رمدانی عزیز
با شما 31 خرداد 1393
نكته جالب در اكثر نظرات دوستان به رخ كشيدن خطاهاي اخوي جناب آقاي سيد محمد آقاميري است كه اخلاقا كار شايسته اي نيست . خود آقا سيد محمد با همه خطاهاييكه بعضا از او ميبينيم انسان بسيار شجاع ، با سواد و البته در بعضي امور خداترس مي باشد و صد البته دست پاك و دلپاك هست به شهادت سال ها كار كردن در كنار ايشان. پس دوستان به گونه اي نظر بدهند كه بتوانند در دنياي ديگر پاسخگو باشند..
نا شناس 1 تير 1393
1:ابتدا کار اسلامی اشتباه بود که مطلب به نفع فرماندارنوشت 2:دوم کار آقامیری اشتباه بود که جوابیه داد 3:جناب آقای آقامیری که خود را اصلاح طلب وطرفدار اعتدال می دانند پس شهردارسابق را جزو نیروهای اصلاح طلب و مردمی بودن را چه کسی استیضاح کرد؟ 4:چه کسی برای د.......... درشهرداری کارگرفت؟ 5:چه کسی برادرش را با ................بر عبوری به سمت مدیرعاملی سازمان عمران نشاند؟ 6:...........................................................................
نا شناس 2 تير 1393
جناب دکتر اسلامی عزیز به موقع و در جای مناسب ورود فرمودی و از روی انصاف و حقیقت و قدرشناسی سخن راندی ، خدافوت ، دوستان منتقد و مخالف نیز لازم است بدانند که رفتار دولت تدبیر و امید در موضوع ابقاء فرماندار محترم ساری یک رفتار کاملا مدبرانه و مبتنی بر انصاف و عقل و حق شناسی بود چرا که ، قرار نیست در تغییرات دولت ، مدیران کارآمد و باتجربه هم کنار گذاشته شوند باید بدانیم که نظام برای تربیت مدیران لایق و شایسته هزینه بالایی را می پردازد تا بتواند در سایه ی این سرمایه گذاری مستقیم و غیرمستقیم از مدیران آزموده و تربیت شده استفاده لازم را ببرد لذا چنانچه مدیری در مراتب استانی و شهرستانی و حتی بنظر حقیر سطوح ملی نیز اگر باب سلیقه و یا نیات و تفکر صرف سیاسی من و شما نبود داس تغییر را در دست بگیریم و خشک و تر ( که سرمایه های کشورند ) را باهم درو کنیم و کنار بگذازیم این دیگر چه منظق و رویکرد غلطی است که متاسفانه باب شده و تا چه زمانی نظام باید هزینه این گونه رفتارهای غیرمسئولانه و ناکارآمد را بپردازد به هر حال آقای واحدی که از رده های پایین بدنه وزارت کشور طی طریق کرده و امروز به این جایگاه مغتنم رسیده و ان شاالله به مراتب بالاتر هم خواهد رسید و تونست در دروان خدمتش بعنوان یک مدیر شایسته و کاردان و مشتاق خدمت مخلصانه و صادقانه خود را اثبات کند و از همین روی ، متولیان ارشد استانی با نگاه به این توانمندی و اخلاص و تلاش وافر در خدمت به مردم و خصوصا محو نشدن در جریانها و کشش های سیاسی یک گروه خاص توسط آقای واحدی را میزان ارزیابی خود قرار داده و با آگاهی به این نتیجه رسیدند که فرماندار ساری که انسانی ولایی و خادمی صادق برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است با تکیه بر سوابق و توانمندی و بر مدار اندیشه و تدبیر آقای واحدی را ابقاء فرموده تا از تجارب و دانش و کارآمدی حاصله ایشان در جهت توجه ویژه به مرکز استان بهره بگیرند و با اندکی کنکاش و بررسی منصفانه از عملکرد وی میشود نتیجه گرفت دراین مدتی که آقای واحدی سکاندار فرمانداری ساری بود برنامه ریزی و کارکرد و تدابیر خوب و متناسبی را در کارنامه خود داشته و موفق بود تنش ها و اختلاف سلیقه ها را تعدیل و ساماندهی گند بنابراین ما بجای این گونه کم لطفی و دیدگاه صرف سیاسی و جریانی ، بیاییم در کمال صداقت و صفا یاری اش کنیم و برنامه های راهبردی و پیشنهادهای سازنده به ایشان ارائه نماییم و در کنار و همراه وی با تقویت و حمایت آگاهانه و هوشمندانه به توسعه ی دیارمان کمک کنیم ، ضمنا باید از استاندار محترم نیز بدلیل این تعمق و تدین و تدبیر و دوراندیشی قدردانی نمود که در مقابل تغییرات غیرضروری و فاقد منطق لازم در امور مدیزیتی و تصمیماتی اینگونه اقدام شایسته و به نفع شهر و استان را در برنامه ریزی خود قرار داده است و همچنین معاون محترم سیاسی و امنیتی استاندار که با تامل و تفکر و بدور از فشارهای سیاسی و جناحی و با عقل و منطق با این موضوع رفتار فرمودند در پایان امیدوارم ما مازنی ها به جایگاهی برسیم که در مقابل برخی جریانها و گروههای ناثواب که همواره به اختلاف و دعوا و حذف خودی و بلای خانمانسوز این شهر و آن شهر ، بذر فتنه و اختلاف و عقب ماندگی را در انبان فکری خود دارند در کنار یکدیگر قرار گیریم و با هم آوایی و همراهی و هم افزایی در کنف فکر واحد برای آبادانی و توسعه استان بهشتی مان تلاش کنیم . با تقدیم احترام و ارادت ؛ م . مهدوی جمنانی
با انصاف 2 تير 1393
چند جمله با عضو شورای شهر ساری و رویکردهای جنجالی ایشان آقای محمد آقا میری در چند نطق و مصاحبه جدید به اظهار نظر توام با حمله و انتقاد شدید نسبت به برخی از مدیران پرداختند و عجیب تر آن که دلایل مخالفت ها و حملات ایشان قبل از آن که متوجه طرف مقابل ایشان باشد، متوجه خودشان و عملکردشان است . در حالی ایشان از زبان اصلاح طلبان سخن می گویند که در مقابل اعتراضات گسترده اصلاح طلبان ساری به ایشان در آخرین انتخابات مجلس ، شخص ایشان بدون هیچ گونه توجهی به اصلاح طلبان بطور تمام قد از کاندیدای شاخص اصولگرایان حمایت کرده و در صف مقابل جبهه اصلاح طلبان قرار گرفت و امروز خود را شاخص و نماد اصلاح طلبان می داند . نکته جالبتر آن است که وقتی در دولت تدبر و امید برادر ایشان که از قضا در دولت آقای احمدی نژاد صاحب معاون هلال احمر کشور انتخاب شد و در مسیر تغییرات ایجاد شده دولت دکتر روحانی قرار گرفت ، آقای محمد آقا میری تلاش زیادی برای ابقا برادر خود که منصوب دولت احمدی نژاد بود انجام داد و از اصلاحات نیز در این زمینه هزینه های زیادی انجام داد . حال با این اوصاف مردم ساری آقای روزبهی و احمدی فولادی را که چهره شاخص اصلاح طلبان هستند را ترحیج می دهند یا آقای آقامیری را ؟ و اما در باب جلسه ای که به نام جوانان اصلاح طلب استان برگزار شد . آقای محمد آقا میری در کجای جوانان اصلاح طلب استان قرار داد و در عرصه های انتخاباتی در کدام انتخابات با آنان همکاری کرده است ؟ در مصاحبه ایشان به استاندار هم حمله شده است که چرا لیست دادند . آقای استاندار که رییس ستاد آقای روحانی در مازندران بودند آیا حق نداشتند در سالگرد این حماسه افرادی را که در برپایی این حماسه زحمت کشیدند معرفی کنند ؟شما که در آن زمان مشغول تبلیغات برای خودتان بودید به این میزان هم برای زحمت کشان حق قائل نیستید؟ آقای آقا میری ! شما که مدتی است به صورت مستمر مداوم ، آقای شهردار و فرماندار را مورد حمله قرار می دهید آیا این شایعه درست است که خودتان به دنبال فرماندار شدن هستید ؟ کسی که این قدر صبر و حوصله ندارد و نسبت به نام بردن از چهره های شاخص استان اینقدر حساسیت نشان می دهد چگونه خود را نماینده اصلاح طلبان مرکز استان می داند؟ با یک جمله با آقای آقامیری سخنانم را خاتمه می دهم . آقای آقامیری !ادبیات اخیر شما هیچ نسبتی با ادبیات اصلاح طلبی دولت تدبیر و امید ندارد کما اینکه در میان سوابق شما نیز این تناقص دیده می شود که همراه و حامی اصوالگرایان بوده اید و در حالیکه از برادرتان که منصوب دولت احمدی نژاد است دفاع می کنید ، به دیگرانی که در آن ددولتن و به بنا به دلایلی حکم گرفته اند نیز محله ور می شوید . واقعا که دنیای عجیبی است !
نا شناس 2 تير 1393
سازمان عمرانم آرزوست
حسین اسلامی 2 تير 1393
دکتر صمد آقا میری که بزرگتر از این حرفهاست که چپی باشد یا راستی ، دکتر صمد اگر دیروز یا حتی امروز وزیر نمی شود و پست وزارت هم قبول نمی کند بدلیل شرایط جانبازی شیمیائی اوست. دکتر صمد اهل این حرفها نیست که کسی پارتی او بشود، او پزشک متخصص است،همسرش پزشک متخصص است و خودش مرد کار و تلاش و دانش و در سطح جهانی مطرح است. صلیب سرخ جهانی او را خوب می شناسد و در سطح بین المللی به او پست و مقام پیشنهاد می کنند، مقالات علمی او در نشریات علمی بین المللی شناخته شده است. او اهل سر و صدا نیست، همه داشته هایش را برای دین و کشور و انقلاب داده. دکتر صمد از افتخارات کشور هستند.
قائمشهري 2 تير 1393
آقاي آقاميري لطفا ديگر شعر نگوئيد ما مازندرانيها را خجالت زده كرديد آخه چرا فكر نكرديد كه اين سايت در معرض ديد عموم مردم ايران بلكه بيشتر تمام فارسي زبانان قرار دارد واقعا براي مظلوميت مازندران و فرهنگش بايد خون گريه كد .
بهزاد 4 تير 1393
با سلام دوستان برای انقلاب زحمت کشیدند ما هم از انها به نیکی یاد می کنیم و مراقبت از شماها را وظیفه می دانیم اما سهم خواهی چیز خوبی نیست چون انوقت ما فکر میکنیم شما بدنبال چیز دیگری مدح حسین می کنید برای مردم بسیاری از مسائل رفتارهای سیاسی قابل رصد هست دوستان متاسفانه نارضایتی مردم انتقادات مدنی شده موجی که شما سیاسیون ائم از اصولگرا و اصلاح طلب بر ان سوار می شوید تا به خواسته های سلیقه ای خود برسید اگر عملکرد شماها خوب بود اینقدر گردش سیاسی از جناحی به جناح دیگر صورت نمی گرفت.ما فقط میگوییم سربلندی ایران اسلامیم ارزوست
نا شناس 22 مهر 1393
این آقای مثلا دکتر اسلامی خودش با خودش درگیره، فقط واسه اسم در کردن و چاپلوسیه این و اون هر چند وقت یکبار یه چیزی مینویسه و مردم رو میخندونه! شما که تو کار همه دخالت می کنی جا اینکه پول مردم و با کلاه برداری ببری کشور های خارجی خرج عیش و نوش کنی حق آدم هایی که ازشون میلیونی تیغ ردی رو بده نا مرد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.